torsdag 3 september 2015

Bra dagar

Sviiiintrött efter kvällens sviiinroliga pass..step basic! Som jag saknat denna härliga träningsaltivitet ;-) lika frustrerad jag blir över att inte sätta stegen hela tiden, lika lycklig är jag när de väl sitter. Underbart!! Man hinner liksom inte tänka på nått annat, man kan omöjligt tappa peppet mitt i passet och det är så jäkla gutt! Nog om det, de två bilderna längst ner säger allt ;-) 
Åter igen fick T cykla till dagis idag.. Han ÄLSKAR det. Men vi fick väcka Ville imorse. Han hade en himla rolig natt :-p knäppis unge, jag vaknade vid två och hörde honom....busa?! Hittade honom inte i sängen först, då har han på något?! Vis vänt på sig, alltså ligger med huvudet vid fötterna (på rygg) och över täcket. Och busar med kaninen och hunden som ligger där nere. Har hur kul som helst i mörkret och blir jätteglad och förvånad när jag kommer och lyser med en liten nattlampa.. Haha! Så det var ju inte konstig att han va lite trött i morse när Theo gick in och väckte honom ;-)) 

Igår var vi som jag skrev i Alstermo och umgicks med mamma, mormor och morfar. Tror vi ska försöka göra såhär minst 1 ggn i månaden. Så vi få träffa alla <3 
Innan vi körde hem stannade vi i Älghult hos farmor och farfar. Och självklart ett stopp hos GamlaVivan! 
Vi saknar dig! <3 men jag är helt säker på att du håller ett öga på oss! Jag älskar den tanken, det gör mig glad! Tack för alla fina minnen, du betydde så mycket för mig! Älskade gamlafarmor! 

Bra dagar trotts två ungar med trotts! 
Tjingeling! (Imorgon har jag blivit lovad sovmorgon...) *hoppfull* ;-) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar