lördag 26 september 2015

Efter denna dag behövs vin

Nere råder kaos och här uppe sitter vi ;-) jag har precis lagt Ville som härjar runt i sängen och A sitter inne hos Theo som inte kan sluta babbla. Theo är övertrött o Villes kruppmedicin gör honom lite speedad som läkaren sa. Kaos ner OCH uppe ;-) Egon ligger nere och väntar på att få komma ut på sista rundan. Undertiden antar Jag att städning nere hamnar på min lott då jag varit ute med Egon två ggn idag. Skulle faktiskt hellre gå en runda till istället för att behöva plocka iordning. 
Trött hund och förkyld bebis sov gott en stund efter morgonens promenad. 

Anton bjöd på underbar torsk med potatismos och vitvinssås ikväll. Med broccoli och ett glas vin som vi oxå lyxade till det med. 

Jag och Theo var ute medan maten lagades. Hann med att klippa ner en av vår buskar , putsa 5 fönster och städa ur altanen från alla löv. Verkligen härlig eftermiddag/kväll! Skönt väder hela dan sålänge solen varit framme. 

Imorgon hoppas jag hinna med lite annat smått och gott. Men det är inte lätt med två förkylda och väldigt lättgriniga ungar. 

Nehe, ner och fixa innan SPRIIING börjar! 
SE DET! Följ det på instagram....gör det! 

Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar