måndag 21 september 2015

Tjoohej!

En lång paus har det varit. Massa har hänt i vårt viktiga viktiga liv (haha) Tex en dunderförkylning som btw fortfarande hänger i. Jag har varit så bitter och sur över att jag inte kunnat träna nu. Kände äntligen att jag kommit in i det. Så idag går vi in med tredje veckan av vila. Men nästa tisdag kör jag. Redo eller ej! Står inte ut mer. 

För två veckor sen slutade vår duktiga kille med napp?! Så jäkla stolt över honom. En kväll gav han Anton nappen och sa att han inte ville ha den längre! "Jag är ju faktiskt en stor kille nu". Så dagen efter samlade vi ihop alla nappar, slog in de i ett packet och la det i brevlådan till tomten! På morgonen efter sprang Theo in till mig och frågade om tomten varit här. Så klockan 7 va det bara på med kläderna och ut till brevlådan ;-) och tro det eller ej ;-p tomten hade lämnat en lapp och ett packet till honom! <3 
Och inte en ändaste ggn har han frågat om nappen igen. 
Tror hela grejen va jobbigare för mig än för honom, plötsligt är han ju en stor kille på riktigt. Vad hände där liksom? 

Idag har förkylningarna på oss varit bättre så efter vi lämnat T på dagis gick V och jag ner på babycafet. Förhoppningsvis hinner vi med det några måndagar framöver nu! 

Nehe, ner och äta godis :-p

Ville hade kvällsnack med lite kompisar ikväll oxå innan bad och läggning! ;-) 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar