onsdag 30 september 2015

Sockerchock Delux

För att koncentrera mig på annat så jag inte får knäppen när Theo bara ligger i sängen och tramsar istället för att försöka sova, så kommer här dagens inlägg! 
När han blir övertrött är det numera Omöjligt att få honom att somna. OCH min näsa är igentäppt så jag håller på att få PANIK! Haha! 

Hur som helst, efter en bättre natt och piggare ungar tog vi svärföräldrarnas bil och drog hem till Alstermo. Umgicks med mamma och träffade mormor. Åt inne på folketshus och hann med två lekparker. Även 8-månaders killen fick testa att åka ruchekarna (alltså huuur stavas detta ord? Vet aldrig!) 
Bra förmiddag hade vi iaf! 
När mamma skulle börja jobba åkte vi vidare till Älghult. Självklart stannade vi till hos Vivan <3 
Vi har ett hjärta på graven där våra namn står. På baksidan målade Theo en teckning idag. (I all glädje "Råkade" han även måla lite på framsidan oxå medan jag rensade blommorna.) ja, inte mkt att göra åt. 

Framme hos g.farmor och g.farfar blev det mer fotboll och sen fika när morfar kom från jobbet. 
Älskar att komma hem och träffa alla, även om farmor kanske är lite väl generös med fika vad gäller lille herrNilsson. Och när han ätit duktigt?! (Fikat alltså) ja då är han värld ett kinderägg (HAHA) men man kan ju inte annat Än och skratta! Sockerchock Delux! 

NU sover han äntligen och jag måste gå (läs springa) och ta nässpray! 

FAN han sov räv! :-I

Tjingeling! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar