måndag 28 september 2015

Trött yao!

Johoo då jag såg den, kanske mer än jag egentligen ville och tänkte :-p men hela natten blev kaos med tidig välling, kruppattacker, barn i sängen och överrullad. Så strax efter 1 till klockan halv 5 sov jag en halvtimme. Där emellan kollade jag på månen, kissade med Theo, och servade Ville med nappar och höjde sängen! Full rulle medan Anton sov som den lilla gris han är ;-) trött idag? Neeej inte alls.... Okej, AStrött! Skulle sovit för längesen. 

Dagen..vill ni verkligen höra? Nä jag är så trött efter idag att jag inte ens orkar tänka på det igen. Men kvällen avslutades med en tur in till Växjö med härliga Erika. Så skönt att komma iväg en kväll! 

Men dagens Bilder kommer här och överlycklig när det hänger en påse på dörren efter dagishämtningen. Världens bästa farmor och farfar hade varit här med mer kantareller. Synd vi inte var hemma när de hade varit här :-( 
Theo cyklade till dagis (lyckligast) bad innan middagen och Ville tog disken! :-S haha! 

TJINGELING... Måste sova...NU! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar