torsdag 2 maj 2013

En sån där dag

Idag har det verkligen varit en sån där dag när allt bara känns segt. Jag är så trött på Theos evighetsförkylning och att jag blivit så risig. Har sett fram emot Nicke och Louises bröllop på lördag och nu är det bara om två dagar och jag är jätte förkyld.. Blir så sur!! Någon som har ett mirakel tips på hur man får bort hosta och heshet..eller ja, hur man får tillbaka sin röst lite snabbt helt enkelt?! Och Neeej, det hjälper inte att vara tyst. Har testat det ;-)
Förövrigt har det varit en väldigt fin dag, förutom ganska kall blåst. Men Theo sov ute i vagnen i nästan 2 timmar och då passade jag på att lägga mig i lä och sova i solstolen i sisådär en halvtimme. Otroligt skönt, nu längtar jag efter sommaren! 

Ska gå och lägga mig tidigt, så snart! Ligga och läsa en stund sen försöka sova innan 22.. Det är min plan. Hoppas hoppas jag är mkt piggare imorgon när jag vaknar!

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar