onsdag 1 maj 2013

Valborg & 1 Maj

Kvällen igår var verkligen jättelyckad. Trotts att jag vid fem aldrig trodde att jag skulle orka hela kvällen för jag mådde så dåligt då. Men jag vann mot förkylningen och vi hade det hur bra som helst. Super god mat, killarna drack öl och tjejerna vin! Glada barn som tillslut somnade och en sen kväll för de "vuxna!" (Jaa, det är väl bara att inse..vi är vuxna nu hur knasigt det än låter) haha!

Idag är det 1 Maj..herregud vart tar tiden vägen. Nu när man tänker tillbaka ett år så bodde vi faktiskt i huset. Vi planterade jordgubbar, rabarber och pelargoner förra året. Och Anton köpte en ört-trädgård/kruka. :-) det var verkligen så mysigt att få dona i sin egna trädgård. Inte viste vi då att Theo ville ut om 11 dagar.. Phu!

Hur som helst gjorde jag något liknande i år. Eller ja, jag va iaf ute i trädgården och planterade om. Theo va med en stund, men sen gick han och A upp till svärföräldrarna och kollade på fotboll. Fick även medicinen ute ;-)

Men idag har det varit förkylningen som vunnit över mig så jag har inte haft någon röst.. 1 - 1, undra vem som vinner imon!!



Här kommer



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar