tisdag 21 maj 2013

Fast i bilen

Och regnet det bara öser ner ☔ trallalla! 

Har precis varit i Lenhovda Och nu på vägen hem somnade Theo och det spöregnar ute så jag sitter kvar i bilen. Passar på att slänga in ett inlägg här efter att ha kollat Instagram och fejjan.. 

Funderar på att åka in till stan en runda när vi ätit kl 12.. Eller om jag skulle ta och baka lite. Men tror en viss kille som börjar på T inte kommer låta mig få baka i fred.. Finns tydligen inget tråkigare än när mamma står i köket.. Men jag börja få ett riktigt baksug och vädret gör säkert inte saken bättre. Kan man Inte vara ute och dona i trädgården så borde man vara inne och baka.. Dock har A fotboll både ikväll och imorgon så bakning känns långt ifrån :-( 

Nu tror jag någon vaknar här bak! Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar