måndag 27 maj 2013

Frustration och lycka

Idag har jag fått massa gjort men på en evighetstid för vårt bredband är sååå seeeeegt! Ena stunden fungerar det jättebra nästa slängs jag ut och när jag väl kommit in på nätet igen går det i slomo! Håller på att bli knäpp så nu slog jag ihop datorn och gick upp.. Fortsätter kvällen med att läsa! :-) imorgon ska jag åter ringa och diskutera med tre.. 

Gårdagen blev trotts allt mycket bra sen. Vi åkte in till stan och åt Kina mat sen köpte jag ett nytt objektiv till kameran. Mitt gamla har gått sönder så var mer eller mindre tvungen att köpa nytt. Och oj vad roligt det blev att fota igen. Vilken skillnad det kan bli :-) jättekul! Tog en försäkring denna ggn oxå så nu behöver man inte vara orolig längre. Nu ska kameran med överallt ;-) 

Imorgon ska T och jag in till stan för att köpa lite formar till mitt cupcake-bak, passar då på att träffa upp bästaste Emma för en liten lunch <3 saknar min fina vän, det har blivit lite snålt med tid för oss ett tag nu. Men den 7 har vi bestämt oss för AfterWork. Längtar så in i bomben. 
Och växthuset står snart helt färdigt. De sista rutorna och gruset till grunden fixade mitt livs kärlek ikväll. Så nu är det bara plattorna och så småningom de öppningsbara fönstrerna som ska på plats.. :-)) lycklig!!! 

Godnatt!! :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar