fredag 10 maj 2013

Kanonbra

Fy jag är precis slut i både kropp och själ känns det som.. Förkylningen/Allergin tar död på mig, samtidigt som vi har massa att göra här hemma. Jag har ju fruktansvärt stora besvär med att bara ta det lugnt och vila när det finns mkt att göra.. :-/ Måste skärpa mig om jag ska bli pigg snart.

Nåväl slut gnällt och över till dagens arbete ;-) Anton har grävt upp och gjort i ordning inför växthuset som vi ska hämta hem på söndag. Jag putsade under tiden fönsterna på den inglasade altanen..äntligen. Fy vad det har sett ut. Men nu är det fint igen och det är även mycket finare på vårt trall som Anton tvättade med vår "ny gamla" högtryckstvätt. Och så hann jag även med att rensa landet från massa ogräs som bara dykt upp på två veckor. Men nu är det ogräs fritt igen ;-)

Ja endel har vi hunnit med, tack vara att farbror Alexander har haft Theo. Så nu ikväll va vi uppe hos A&A på grillat. Verkligen skönt att slippa laga mat. Nu ligger vi framför Tv:n, men snart ska jag gå och fixa baguetterna inför morgondagen. Då ska vi åka till Kalmar tidigt för att handla på Bauhaus, ikea och blomsterlandet hehe! Eller ja vi får väl se om vi hittar något ;-)

Nä nu ska jag fixa lite sen ska jag tusan sova! Gokväll!!        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar