tisdag 7 maj 2013

Värme!

Igår hade vi en riktig toppendag då vi började med att gå och gunga. Mycket roligare denna ggn ;-) och vid två åkte T och jag in till Växjö med bussen för att möta upp A och sen åkte vi först till K-rauta för att kolla på toalett"inredning" och sen åkte vi till Maxi för att storhandla. Svängde förbi hos Nicke och Louise för att tack för ett jättefint bröllop och även ge dom våra bilder som jag tog under kvällen. Blev kvar lite länge ;-) Men vad gjorde väl de.. :-))

Idag vaknade Theo vid 6.25.. Usch!! Så förmiddagen var han bara sur och tettig för inte skulle han sova lika länge som han brukar mellan 10-12.. Nej nej! Bara knappt en halvtimme så det var inga glada miner. Och jag va inte heller på humör efter att ha fått gå upp så tidigt.
Men tillslut vid halv två somnade han och sov till 3. (Sittandes i vagnen) haha! Jag passade oxå på att vila, i solstolen i 32 graders värme. Phu! Tur det kom några moln då och då ;-) känner mig aningen bränd nu såhär på kvällen. Men det lägger sig nog tills imon :-)) Så efter att vi båda fått lite bättre vila hade vi sen riktigt roligt ute med bus och mys. Härligt att slippa kånka på en passa kläder :-)

Strax efter fyra kom pappa med släp så att han och jag kunde köra en runda till tippen innan A skulle på träning. Så skönt att få bort det värsta :-) han även med lite mat innan vi sattes i arbete. Så dagen slutade iaf bättre än den började. Fick även en rejäl överraskning av Svärfar som ställt en gräsklippare här utanför. Utan att säga någonting, A hittade den bara när han kom hem från jobbet. Och så när jag, Theo och pappa var där uppe så skickade han med deras "gamla" högtryckstvätt.för han hade köpt en ny. Han är bara för snäll! :-)

Här kommer gårdagens och dagens bilder! GoKväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar