torsdag 8 mars 2012

Då kör vi igen!

Oj de va många år sedan jag en dag bestämde mig för att ta bort min gamla blogg. Mest för att de va en sida jag skrev av mig på och de va egentligen ingen i min närhet som skulle veta om den. Denna bloggen tänkte jag skulle vara annorlunda. Vi få väl se om jag lyckas =) Kommer troligen dela med mig av lite recept på bakning, som är ett stort intresse och som jag önskar jag skulle hinna med mer. Och så kommer de troligen bli en hel del om vårt nya stora projekt att köpa hus. Hur kul och spännande som helst.
Om mindre än en månad har vi nycklarna i våra händer och troligen är golvet utrivet på nedervåningen. Förra veckan va vi inne på Fellessons och beställde det nya golvet och vi va även på Ikea i Kalmar och beställde vår köksö.. Tjatade till mig en ny fläkt till köket också ;-) Den bara måste bytas direkt, den som sitter uppe nu drar ner hela köket.

Nåväl nu är jag igång iallafall, får vi se hur det kommer att gå. Avslutar med en liten bild på det beställda golvet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar