torsdag 29 mars 2012

Mysdag med Filippa

Just nu är jag sjukskriven 75% så jag jobbar ca två timmar om dan. Även om två timmar kan kännas lite onödigt att köra 4,5 mil för (farmOCHtillbaka) så är det rätt skönt att komma upp. Annars hade jag nog blivit helt förslappad och det hade varit väldigt svårt att sova på kvällarna.
Så nu passar jag på att göra något kul efter jobbet, träffa folk t ex.. Och idag träffade jag Äntligen Filippa, en riktigt mysdag fick de bli. Åt frukost på Askelyckan och sen begav vi oss upp till Samarkand. Där blev de minsann ett par skor var och jag köpte nytt te. Har redan provsmakat ett, Jordgubbe & Vanilj..supergott va de =) Så helt plötslig efter lite fika satt jag i stolen och fick mina naglar fixade?! Ja, jag får mina återfall när jag vill ha tillbaka långa fina naglar igen.Vi får väl se hur länge de håller när vi får vårt hus ;-) Och om de går att jobba med dem när sjukskrivningen är över. Annars är det ju bara att åka in och ta bort dem...

Jag undrar vad jag ska hitta på imorgon.. hmm, baka kanske? Få fundera på det!
Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar