fredag 23 mars 2012

Två nervösdagar

Nu kan jag andas ute igen, har inte riktigt förstått hur nervös jag varit. Men nu är alla under kontroll igen (haha) Mamma är hemma i Alstermo och åter igen har en resa gått bra  för dom. Tycker jag har blivit mer och mer nervös över mammas resor till och från Thailand. Troligen är det väl mopedolyckan för två år sen som framkallat detta, helt plötsligt förstod man att dom inte är helt oövervinnliga. :-/ Fy, men man behöver kanske en påminnelse ibland... Men som sagt nu är hon hemma och idag ska vi äntligen träffas :-) Å jag är så glad. Känner mig alltid som en liten flicka igen när Mamma ringer första gången från Sverige och längtar så efter att få träffa henne.
Och så har vi fina fina Emma, som äntligen fått sin lilla bebis. Har inte kunnat prata med henne sen i Onsdags morse. Herregud så nervös och nyfiken jag varit. Trotts att fina Fredrik ringde när de va klart igår har jag inte riktigt kunnat sluta tänka på dom. Men idag, nyss, fick jag ett mess av Emma, med en bild på den lilla söta prinsessan. Puh bara ett litet sms där det stod att allt gick jättebra lugnade mina nerver. Ja så är det när man annars är van att höras i stort sett varje dag =) Känns så knasigt att Emmas mage är borta och den lilla busen man klappat på är här.. Har nog inte helt förstått att det är en såndär liten som finns i min mage också.. =)

Så som sagt nu kan jag andas ut igen, Nu längtar jag bara efter att få träffa mamma idag och sen så småningom träffa den nya lilla familjen.. Va så kul igår att kunna gå bannanas på barnkläder..hihi!
Ha en strålande Fredag, det ska jag ha! Underbart väder =)    

1 kommentar:

  1. Ja det var mysigt att träffa dej och magen.Det har ju hänt en hel del med "Liten" sedan vi sågs sist.Och vi får ju mer kvallitetstid idag.;-) PUSS/ Mammsen

    SvaraRadera