lördag 24 mars 2012

Surprise Day

Få börja med att skriva vilken helmysig dag jag hade hemma i Alstermo med mamma och det övriga gänget igår. Så varmt och skönt det var hela dagen, härligt! Va hos läkaren på vårdcentralen också för mina kramper i mellangärdet. Troligen är de muskelfästena vid revbenen som blivit slitna när magen nu börjat växa. Så de har väl blivit inflammerade. Hoppas det hjälper att vara sjukskriven 75% nu i tre veckor. Vill gärna kunna jobba lite till innan jag går hem den 7 maj.. Fick besked från försäkringskassan att jag fått beviljad graviditetspenning igår..vilken lättnad. Så kan jag jobba heltid när jag kommer tillbaka efter sjukskrivningen har jag bara 4 veckor kvar på jobbet. Håller tummarna!

Idag blir de lite städning nu på förmiddagen medan Anton hjälper Adde med huset. Sen kommer pappa och mamma för att hämta mig, Agnetha och Arne för att åka in till match som Anton och Alexander ska spela.
Sen blir det goemat på Båtsmannen ikväll för att fira min blivande 25-åring =)
Och där tar kvällen slut tror Anton.......???? Men de tror inte jag! (haha)

Ha en riktigt bra Lördag och njut av de fina vädret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar