fredag 7 september 2012

En efterlängtad dag

Äntligen är det Fredag och som jag har längtat efter denna Fredagen.. Anton ska vara hemma med Theo och jag ska ut för att fira Emma och Frida som fyllt 25 år. Ska bli superskönt med en barnfri kväll och träffa tjejerna för god mat och kanske en och annan överraskning för födelsedagsbarnen ;-) Det blir nog till och med ett eller två glas vin..Åå så mumsigt det ska bli =) 

Igår var Theo och jag i Lenhovda för att hämta lite kläder som vi fick av Anette på jobbet, har inte hunnit kolla igenom dom än, men jisses vad många kassar vi fick.. TACK!! Så hämtade vi kantareller hos pappa på hans jobb som snälla farfar varit ute och plockat. Borde ställa mig och rensa dom, men det får nog vänta tills imon.. eller om Anton gör det ikväll?! Troligen inte :-p hehe!
Och så var vi på banken och la om lånen efter att vi nu fått en ny värdering på huset. Anton räknade ut att vi nu skulle spara 9800:- per år. Så det kan ju bli en utlandsresa..kanske..tycker jag iallafall!!

Idag har jag satt ihop de bilderna jag än så länge framkallat i en "minnes"bok för Theo. Roligt, så nu måste jag framkalla fler. Nu ska jag passa på att hoppa in i duschen innan Fisen vaknar =)

Ha en bra fredag, det kommer jag ha..!        (Bild från "klippboken")

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar