onsdag 19 september 2012

Fullspäckad Onsdag

Åter igen var vi på babysim i morse och så stressade vi vidare till Föräldrargruppen med babymassage. Ska bli riktigt skönt att det inte är föräldrargrupp nästa vecka, så vi slipper stressa ifrån simmet, idag fick vi smita ifrån några minuter tidigare.. Sen när jag kom hem så gick jag för att möta fina Filippa vid bussen och så gick vi hem hit och babblade om livet som vanligt =) Lagade lite mat och vid fyra for vi in till stan för lite shopping. Jag köpte fina ljung som ska planteras imorgon och så blev det vist ett par stövlar.. Som jag verkligen behövde eftersom jag inte har några sen innan?!! :-p haha! Men dom var ju sååå fina!!! Filippa köpte faktiskt oxå ett par :-D

Imorgon ska jag till läkaren med vår lilla kille =( Han har varit så väldigt mycket mer kräkig nu i två dygn än vad han har varit innan. Så då ska han vägas för att kolla så han inte gått ner i vikt.. Hoppas att han ska bli sitt vanliga jag igen utan att det måste göras något.. Lilla fisen, tycker så synd om honom! <3

Nu ska jag mysa i soffan med mina killar en stund innan vi kryper ner i sängen!
Tjing!  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar