måndag 10 september 2012

Ny vecka

Igår var vi duktiga igen.. Alla dagar när vi verkligen tar tag i något här hemma är vi duktiga =) Jag klippte gräset och Anton skrapade bort den gamla tapeten från Theos garderob. Sen gjorde vi mat och sen for vi till Lisa och Frank för en liten fikapaus. Och vid 18 var jag inne i Växjö och körde ett BodyPump-pass.. Såna Söndagar gillar jag =) 

Idag har vi varit på babycafét igen och för en gångskull va faktiskt Theo vaken, han somnade till en stund i slutet när vi ändå bara satt och fikade. Hoppas han håller sig lika mycket vaken på onsdag när det är babysim och babymassage. Man kan ju alltid hoppas.
Några nätter nu har Theo sovit runt 7 timmar, innan har det varit max 4,5h sen har han velat ha mat. Men det började i Fredags då han sov 6,5 timme, dock kom ju jag hem sent då så jag fick väl ungefär sova som vanligt de där fyra timmarna. Så i Lördags tänkte vi att nu kommer han nog vakna var tredje bara för att han sov så bra natten innan, men icke.. 7tim och 27min.. Jag fick kanske sova i sex timmar för vi satt ju klart uppe en stund. Men igår, då jäklar gick jag och la mig när Theo hade ätit sista gången vid kvart över 10 och han vaknade inte fören tio i 6 på morgonen.. Herregud jag fick sova i över 7 timmar för första gången på över 3 månader.. LYCKLIG, hur underbart som helst!!!

Nu ska jag kolla efter något bageri som jag ska beställa Theos doptårta hos.. bara två veckor kvar så nu måste vi börja planera lite. Plankan är iaf beställd hos svärfar!!

Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar