torsdag 27 september 2012

Jobbig dag

Efter en jobbig natt har det varit en väldigt jobbig dag. Igår kväll vid halv 12 fick jag ett nytt anfall, cysta eller blindterm vad det nu är?! Innan har vi varit säkra på att det varit vattencystor men när jag hade en i maj när jag blev inlagd med förtidiga värkar trodde dom det kunde vara blindtermen. Men ett likadant anfall som vanligt var det iaf, även om jag nu fött barn och vet vad man pratar om i smärtväg så kan jag ju säga att JA, det påminner om värkar.. Så jäkla less är jag på detta nu. Vid kvart i ett kunde jag äntligen somna av utmattning efter smärta och kräkningar.. Måste stå på mig och ta tag i detta snart. Det är väl inte meningen att man ska behöva må såhär var tredje månad.. Så idag har fisen och jag inte gjort mycket, jag har knappt kommit ur soffan eftersom jag haft så rakans ont i magen. Hoppas verkligen det ska vara mycket bättre imorgon.

Nu har vi suttit och kollar på "Hela Sverige Bakar" herregud vilka dåliga drömtårtor endel gjorde. Tycker det är märkligt att folk som ska tävla i bakning inte ens har gjort rulltårtor innan. Det var iallafall något av de första jag bakade hemma =) men så sugen jag blev på att baka cupcakes nu efter kvällens avsnitt.. Få nog ta tag i det nästa vecka!!

Men nu ska Theo få sista målet för ikväll, sen blir det sängen! Gud så trött jag är!
Godnatt där ute!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar