lördag 15 september 2012

HöstLördag

Igår köpte jag några ljung och en kryssboll så idag ska sommarblommorna bort och höstplanteringen göras. Efter den här regniga sommaren har jag faktiskt längtat efter hösten. Jag tycker det är riktigt mysigt. Tända ljus och mysa under en filt i soffan. Man förväntar sig inte att det ska vara bra väder utan de där fina höstdagarna när solen skiner
och det är hög luft är bara ett plus!
Anton och Theo sover som två små grisar, så jag får väl vänta en stund till innan jag drar igång med mina bestyr :-)

I torsdags hade Emma och jag den bästa dagen på länge, även om vi saknade våra bebisar väääldigt mycket så var det välbehövlig med en barnfri-dag och bara en MASSA shopping och trams. Det ända negativa jag kan komma på var att tiden gick alldeles för snabbt.. Vi kom dit halv 9 och plötsligt var klockan 20 över 6 och det var dags att köra hem..

Var precis slut igår och då ska man börja re i allt som Anton packade upp i hela köket. Tydligen va det kul att se vad jag köpt men sen va de roligare att börja sätta ihop en lampa. :-p så att det var väl ungefär det jag gjorde igår. Och på kvällen kom Sandra till mig och Theo för killarna var på Bullet.

Nehe nu ska jag gå upp och äta frukost, undra hur Anton mår idag.. Det blev nog en och annan öl igår tycker jag mig känna här bredvid. Haha!

Ha en bra dag! Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar