tisdag 18 september 2012

Präst besök

Idag började Theo och jag dagen med en lång sovmorgon till tio i tio, gud så skönt =) Blev rätt förvånad när jag vaknade till och kollade på klockan. Sen har jag faktiskt putsat fönsterna som jag sa att jag skulle, känner mig himla nöjd. Dock är det ju så jädra tråkigt med de här fönsterna från -76 som man INTE kan öppna och putsa emellan rutorna.. men det har på någon konstigt vis runnit på insidan så fönsterna ser alltid lite smutsiga ut.. Så himla trist när man lagt ner massa energi på att få de rena och fina.. hm! Men någon gång ska vi väl kunna byta dom, om ett X antal år.
Och så nu ikväll har Johan varit här, prästen som ska döpa Theo på Lördag. Har känt att vi är totalt oförberedda inför dopet. Men vad mycket bättre det känns nu =) Det kommer bli alldeles lagom.

Nu ska vi kolla igenom psalmerna vi valde!! Tjingeling!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar