onsdag 20 april 2016

Förbannade sjukdom faktiskt

Så va det med de.. Det man önskar att inte få, det får man! Natten till i måndags började jag kräkas, tack och lov bara på natten. Sen resten av tiden var det som att jag hade influensa plus magont och illamående. Sov hela måndagen i stort sett. Igår försökte jag byta lite sängkläder men blev direkt helt slutkörd och mat var knappt att tänka på. Men idag har jag mått hyfsat, lite svårt att äta fortfarande och yr. Men yrseln har väl troligen att göra med den lilla mängden mat jag fått i mig under tre dygn nu. Ungarna har varit pigga och kräkfria ett tag så imorgon skulle det blivit dagis för dom. Men pga magsjukan som fortsätter på Villes dagis får de istället vara hos farmor och farfar. 
Anton håller på att bli knäpp och vill jobba och jag MÅSTE jobba. Känns som jag kommit efter nu när jag varit hemma tre dagar. Ångesten över samtal växer varje dag så nu måste jag dit och ta tjuren i hornen ;-) 

Oj klockan är mycket, måste sova.. Men nu vet ni att vi lever och har varit sjuka. 
Tjingeling  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar