måndag 25 april 2016

Ibland måste man faktiskt få

En lite bättre måndag. Ibland måste man få unna sig.. Sen jag fick barn har jag inte shoppat så mycket till mig själv. Det är ju såklart himla roligt att shoppa till killarna och självklart har jag köpt nya plagg då och då. Men nä denna månaden fick jag dubbla löner och det vore väl märkligt om man inte kunde få unna sig någon tusenlapp på sig själv för en ggn skull. Plus att jag fick en liten slant av min fina fina mamma för att kunna köpa mig något nytt att ha på jobbet. 

Så idag slog jag till. Direkt efter jobbet åkte jag upp till Grand för att byta ett par skor som gått sönder. Påväg till maxi sen stannade jag till på VeroModa, hittade en fin jacka som jag testade.. Egentligen tycker jag att över 500-lappen är för dyrt, men jag köper typ en ny jacka var 3:e år. Sista sommarjackan jag köpte var när Theo var 3 månader...på 50% rea. Jo, jag va faktiskt värd denna. Tack mamma <3 
Vid fem hämtade jag upp Emma på jobbet sen åkte vi ner till stan och åt på cava - Växjös nya tapasrestaurang. 
Och efter det va de dags för AfterWork med visma på Lindex. 20% rabatt på hela köpet.. Åter igen blev det bara shopping till mamman. En jättefin klänning, en blus (på rean), ett linne och en halsduk/sjal. Så såå nöjd! Frida hade hittat en jättefin tröja till mig också men tyckte tyvärr den va lite för dyr. Lyx med en vän som jobbar som personal shoper i Lindexbutiken vi är på. Så många fina tips! 

Innan dess köpte jag även en ny plånbok på Åhléns. Jättefin och oj så skönt med en riktig plånbok igen efter alla mobilfodral. Men en plånbok där jag även kan ha mobilen i. Winn winn! 

Nä men en riktigt bra dag har det varit trots snö och en huvudverk from hell ett tag. Men nu är det dags att sova och spara på resten av månadens kosing ;-) 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar