onsdag 6 april 2016

Längtar!

Jag gissar att nu eller iallafall inom några få timmar har min fina mammi och Lasse påbörjat resan hem mot Sverige. Imorgon anländer de till Kalmar sen kommer mamma till oss på lördag. Vi längtar så mycket. Men herregud vad mycket som hänt sen de åkte. Ville har börjat dagis, Jag har varit på två olika jobbintervjuer, fick ett jobberbjudande, sa upp mig från mitt gamla jobb, slutat, varit i London OCH hunnit börja det nya jobbet. Mycket bra 8 veckor. Men det ska bli fruktansvärt skönt att få hem henne. Kunna ringa om kvällarna och prata i lugn och ro utan att det skiljer massa timmar. <3 hoppas resan går bra, RING när ni är i Sverige mamma! 

Nu sover båda barnen, jag ska ta hand om tvätten och sen medan maskinen går och tv:n står på och Visar finalen av mästerkocken kommer jag troligen sitta och titta lite på systemet vi håller att lära oss på jobbet just nu. 
Trevlig kväll 

Tjingeling 

1 kommentar: