lördag 9 april 2016

Mamma/mormor är här! 👏🏼

Igår kändes det som mitt huvud var fullt och att det inte fanns plats för mer info och ja...då öppnade vi upp ett nytt program och plötsligt var förvirringen ett faktum. Känndes precis likadant som i tisdags när vi öppnade upp datorn för första ggn (typ). Så frustrerande känsla men inget man kan göra något åt. Jag måste försöka övertala mig själv att det kommer bli bättre. Alla säger likadant till oss -"det ordnar sig, man fixar det" ja det återstå att se. Men efter jobbet gick vi upp till Arne och Agneta. Fick bli ett bestämt nej vid vinförfrågning, annars hade Anton fått köra mig hem i vagnen och bära killarna samtidigt.. (Tror det hade gynnat honom mest att ha mig i vagnen för man blir tung när man sover.) Men det var så skönt att sätta sig vid ett dukat bord efter en jobbig dag. 

Idag innan frukost kom bästa mamma som vi längtat så mkt efter. 
Efter frukosten blev det presentutdelning och gladast blev nog Ville. Han tjoade och tjimade över allt, skor, Theos godis, sina badleksaker OCH påsarna. ;-) 
Iofs fick Theo MASSA spindelmannengrejer och oj så nöjd! Klockan har han haft heeela dagen! 
Nu sover både barn och mormor sen ett bra tag tillbaka! Inte lätt att vara liten eller jetlaggad ;-) 

Fast nu ska även denna nyanställda mamman sova. 
Tjingeling! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar