onsdag 27 april 2016

Tuff dag!

Haft en riktigt tuff dag, skönt att den snart är slut. Hoppas innerligt att morgondagen kommer vara bättre annars känns detta tungt. Från att ha känt sig mer säker än innan till att känna mig mer osäker och okunnigare än någonsin. Kommer jag fixa det här? Jag hoppas det för jag trivs väldigt bra med kollegor och arbetsmiljön. Åter igen önskar jag att tiden gick att spola fram ett par månader. 

Ikväll ska jag bara slappa, borde slänga in en maskin med ungarnas kläder..få se om det blir så eller om jag gör chokladbollar istället. Inte omöjligt! 
Har så sjukt ont i nacken nu oxå, måste ringa Johan därth imorgon och försöka boka in en tid till honom nästa vecka. Och fixa ny A-kassa... 

Men nä, jag skjuter nog allt "att göra" tills imorgon. 
Tjingeling 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar