torsdag 21 februari 2013

Det är inte lätt när det är svårt

Just nu försöker vi bara få dagarna att gå.. Inte många glada miner under dagstimmarna här hemma. Men idag försöker jag göra något annat än att bara sitta på rumpan bredvid Mr olycklig. Har länge varit sugen på att baka gifflar. Är lite små uttråkad på vanliga bullar, så nu står degen och jäser. Hoppas att de blir goda, testar både med en blåbärsfyllning och nutella.. Antar att jag kommer uppdatera bild här sen.. Ja om de blir bra förstås ;-)

Idag är det verkligen underbart ute, synd att både jag och TheoMannen har åkt på en ny förkyldning så snoret rinner från oss båda. Var på Ica innan och de fick väl bli vår utomhus promenad för idag. Må denna förkyldning snart släppa..

Nä nu hinner jag inte med detta mer.. Sura Citronen kallar igen, trotts att jag sitter på golvet en halv meter ifrån.. Grr!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar