söndag 24 februari 2013

Överraskning

Idag fick jag sovmorgon av min underbara sambo <3 sov till tio i tio, när gjorde man det sist? Så välbehövligt! Ska strax gå och lägga mig så jag får ännu mer vila. Är så trött på denna evighets förkyldning, så jag hoppas det ska bli bättre om man vilar.. Vi får väl se..

Idag har A mest tagit hand om vår lilla citron medan jag fixat lite uppe men också fått ta det lite lugnt. Sen började jag fila lite på en tårta. Är såå jädra sugen på att baka lite tårtor. Riktigt roligt. Så nu kom jag på en ny smak-kombination och även ett tillfälle att få göra den.. En överraskningstårta få det bli ;-) så mer säger jag inte försen den är klar, tror dock inte att personen/personerna som ska få den läser...men vem vet ;-)

Så idag har jag gjort två mousser och tårtbotten.. Imorgon ska jag lägga ihop den. Då blir det även premiär för min nyinköpta tårtbottensdelare. Spännande! Haha!!

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar