lördag 9 februari 2013

Lyxmåltider och blöjbyten

Så va det helg igen.. Härligt! Igår var jag inne i stan för att fixa lite grejer och passade då på att lunch med Emma på VidaArena.. Första gången jag varit där. Theo fick bli hemma med farmor.. Haha, när jag kom hem och frågade om allt gått bra svarade hon -"Ja, men vad krångligt det är att byta blöja nu" (Theo vill ju inte riktigt ligga stil) men när jag kom hem och skulle byta på honom sitter blöjan fram och bak, så jag förstår mycket väl att det var krångligt för henne :-p haha! Så kan det gå!!

Igår kväll var vi hos Nicke och Louise. Fick jättegod mat och hade det väldigt trevligt. Var väl hemma vid halv 1 tiden..

Vid halv 10 väntar det frukost i Böksholm, vilka vänner man har va <3  Ha en trevlig Lördag och ut i den friska luften med er ;-) Tjingeling!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar