måndag 18 februari 2013

Kärleksmums!

Igår började vi dagen med en hotell frukost på Stadshotellet i Kalmar. Dom har helt klart stans bästa äggröra, tummen upp! Så hade dom pannkakor och så kladdkaka till kaffet/Thet.. Hur härligt är inte deee?! Så någon fika behövde man ju inte precis ;-)
Vid tolv tiden packade vi ihop och åkte hemåt, men svängde av mot kosta för att ta en sista shopping tur och lunch!
Hemma sen var det bara de roliga kvar..hm, uppackningen. A satte upp en hylla i vår garderob. Som jag ska försöka hinna med att fylla i veckan..

Theo är just nu inne i någon sorts period, trotts, tykänning, utvecklingsfas?! Vad vet jag, men döjobbig är han iallafall.. Har varit inne och läst lite på nätet och där står det att många barn ändra beteende runt 8 månader så jag antar att det är något sådant som händer här hemma också! Hoppas det snart går över.. Annars kan det nog snart komma upp en blocket annons, jobbigt för Theo att mormor är i Thailand och inte kan lägga ett bud på honom denna gången ;-)

Ikväll har jag fått komma ifrån lite och då fick det bli lite köksterapi med hjälp av bakning. Kärleksmums resulterade det i, så till familjen Annorlunda blev det kvällsfika <3 Vardagslyx såhär en snöig Måndag! Och jäädra va snö det kommit idag, så himla fint ute. Tyvärr blir det nog bara slask av det imorgon för det är inte ens minus ute ikväll! Tråkigt!

Nu ska jag faktiskt lägga mig och läsa lite!
Godnatt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar