tisdag 12 februari 2013

Fettisdagen

Dagen till ära blev det semle-fika med fina vänner ikväll <3 För jäkla gott alltså. Se va du missar mamma medan du sitter på er altan i Thailand och läser. Fast du har väl säkert ett glas vin i handen istället...hmm!! Hoppas du blir lite avis iaf ;-) Troligen inte, men jag tröstar mig med det ändå *haha!*

ToftaStrand, semla

Förövrigt så har jag inte orkat uppdatera sen i Söndags förmiddag. Det har varit mycket tårar och tandagnisslan här hemma. Theo har troligen haft feber sen i Söndags och igår kväll med en temp på 38,6 och idag 38,4.. Har han Feber imorgon också så funderar jag på att ringa till Vårdcentralen, de få kolla så han inte har någon halsfluss eller något annat..
Så med Theos sämsta humör och konstant (nästan iallafall) skrikande har även mitt humör varit i botten. Eftersom min förkyldning hänger kvar har jag inte heller kunnat bege mig hemifrån för att ens kunna ta ett litet träningspass.. Så nu har jag gått hemma i 5 veckor utan att knappt fått någon egentid alls..  Tack vare bästa Sandra fick jag iallafall 3 timmars avlastning förra Fredagen. <3 Guld Värt!!!

Men jag skulle behöva lite till, känner mig som världens tröttaste mamma som bara vill komma ut och umgås med sina vänner.. Längtar så efter en kväll när man bara kan få vara Malin.. Även om det är underbart att fått barn så behöver jag lika mycket som Anton, få göra något annat för att sedan kunna uppskatta min fina familj ännu mer.. Hoppas att en sån kväll blir av i Mars *håller tummarna*

Anton är och tränar, Theo ligger och sover.. Tror jag också ska gå upp och lägga mig.. Har 1,5 timme att ta igen som jag fick vara vaken inatt.. :-/ Hoppas att denna natten blir bättre!

*Gnälligt inlägg, men ibland behöver man det oxå* Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar