måndag 11 november 2013

Grymt pass

Idag va sista dagen på den långa ledigheten, imorgon är det tillbaka till verkligheten! Någon dag iallafall ;-) 

Har haft en riktigt bra helg med tårtbak, mys med min lilla familj, fest och fått endel gjort! Precis som man vill att en helg ska vara ;-) 

Idag har jag pluggat, sen vid tre kom Filippa. Som sen åkte hem strax efter sex :-( <3 och vid sju var det träning minsan, Tessan kom ut till Braås från medley och körde ett Box pass.. Så grymt kul var det, absolut i min smak. Skulle verkligen kunna tänka mig att köra det 1 ggn i veckan...lätt :-) 
Men nu är jag heeelt slut..och..Haha det låter som en viss pojkvän ligger nere i soffan och snarkar. Ska gå ner och skrämma honom och se om han kanske inte skulle ta och lägga sig istället :-p hihi! Rooligt! Lägger upp några bilder från helgen! 
Mys
Och bus...
Eh...bus?! Eller mys, med foten?! :-) 

Natti !! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar