fredag 1 november 2013

Höll på att bli GALEN

Ikväll har vi varit uppe och firar vår pensionär Arne som slutade jobba igår minsann. Vin, god mat och massa prat! Theo hade dock lite svårt att sova i vagnen så vi gick hem vid halv 9.. 
Såhär mysigt hade mina fina påväg hem ❤️ 

Väl hemma började kan leta efter mina nyklar som jag inte sett sen jag kom hem från jobbet och dagis.. Letade ÖVERALLT där jag kunnat lagt dom, letade ÖVERALLT där Theo kunnat lagt dom.. Dom fanns ingenstans. Men så har jag tagit in grannens post medan hon varit i Sthlm ett par dagar. Så kommer hon hem ikväll så jag la ut posten vid lunch.. Så tillslut säger A till mig att gå ut och kolla i lådan. Och mycket riktigt! När jag skakar som en galning åker nyklarna tillslut ur posten och..vilken lättnad. :-) 

Imorgon åker nog jag och Theo till Kalmar för A ska på lagfest! Men trotts att det är fredag orkar inte jag mer, så nu ska jag sova. Godnatt! 
Yeah, Rock on! ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar