tisdag 26 november 2013

Hej vinter

Burrrr i morse va det kalt med hela -7 grader.. Kalt men friskt, till och med sjön hade is på sig. Det är första advent på söndag..då ska det faktiskt vara kalt. Får jag inte snö så vill jag iaf ha det kalt! Såhär såg Theo ut när vi åkte till dagis ;-) 
Varmt och gött om öronen! <3 och det andra kortet är taget i klavreström, stålande sol hela dagen! Så fint! 

Ikväll har A hjälpt Arne att slänga ris, medan T och jag hade mys här hemma. Han är så fruktansvärt trött efter dagis. Men jag lyckades hålla honom vaken och på ganska bra humör till 6, sen dess har jag inte hört ett knyst från honom. :-) 
Så köpte jag en pepparkakasdeg idag..tss* ska göra ett pepparkakshus tänkte jag, men kunde inte låta bli att öppna och äta lite till kvälls studierna. Och en sån fart jag fick av lite julstämning, så nu är uppgift 3 inlämnad..wihooo! 

Så var det "bara" att sätta igång med repeteringen inför nästkommande vecka. Men ikväll firar vi :-) 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar