måndag 25 november 2013

Ursäkta mitt tjatande!

Känner mig lite lugnare idag då jag faktiskt hunnit igenom det sista i min bok. Imorgon kör jag de sista uppgifterna till det sista kapitlet och förhoppningsvis den sista uppgiften i inlämningsuppgift 3 oxå. Sen är det bara att öva öva öva inför sista arbetet och slutprovet.. Måtte detta gå! 

Ursäkta mitt tjatande men såhär kommer det bli nu sista tiden.. Mitt liv består av jobb, Theo och PLUGG just nu! Kämpar för att hinna få lite adventsmys till söndag oxå! Försöker få min sambo att hjälpa till så möe som möjligt! Vi får väl se hur de går ;-) lyckades med ett par fönster igår iaf :-p 

Nu ska jag sova, få bli tidiga kvällar så man orkar med heldagar med jobb, bus/mys och resterande plugg efter att onge somnar :-) hoppas denna förkylning ger med sig snart oxå! Blä! 
Goodnight! 

En liten parantes (fy farao vad glad jag blev när Sofie i dessertmästarna gick till final, så jäkla duktig. Hoppas hoppas hon smäcker Marie på näsan) japp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar