lördag 23 november 2013

Lördag

Vår lilleman är verkligen inte kry och det värker i hjärtat att se honom såhär.. Innan har han haft feber i Max tre dagar och då har den absolut inte varit såhär hög som över 39.. Han har en väldigt låg temp annars så 39 för honom är ju som över 40 grader för mig. Fy! Hoppas allt febern ska börja gå neråt imorgon. Och att Anton klarar sig ifrån detta! 
Jag börjar känna riktig panik och ångest inför de sista två veckorna med plugg :-/ har bara två lediga dagar kvar innan kursen är färdig och jag har ganska mycket kvar.. 

Trots det tog jag mig lite tid att fara in till stan med fina vännen Emma en stund idag.. Fixa lite smågrejer inför Advent och lite små pyssel till några lyktor jag gjorde av barnmatsburkar :-p varför köpa dyrt när man kan köpa billigt ;-) 
Nu ska jag strax sova, upp tidigt och läsa imon :-/ 
Kvällens gotte :-)) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar