torsdag 21 november 2013

Sjukdom

Så var det dags på riktigt igen.. Förkylning har gått vidare till feber och ikväll hade lillfisen 39,3 graders feber. Så imorgon får Theo och Anton vara hemma. Jag rök väl på något i planet hem från Stockholm igår för idag är jag täppt i näsan och kroppen känns som bly. Tror febern även är påväg till mig. Men en dag med jobb sen långhelg ska man nog klara av med lite alvedon och så.. Skulle åkt till Kalmar på lördag oxå men vi tog och sköt på det till en helg i december, så vi ska hinna bli friska. Och så jag får tid för de sista veckornas pluggande innan det ska vara färdigt. Usch nu börjar jag känna denna stress igen :-/ 

Nu ska vi bara mysa i soffan med en julbricka jag gjorde till mannen i mitt liv. Något som uppskattades mer än vad en bukett blommor gjort ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar