söndag 3 november 2013

Uppochner-dag

Hade en halvjobbigt natt med Theo som fick ett antal hostattacker och blev lite ledsen. Men ändå skulle han upp tjugo i 8..   Då är det gott att leta fram lådan med kex och majskrokar som mamma har med sig i skötväskan :-p 
Vid halv 10 -10 fick jag dock lägga honom igen för då var han så trött och sur.  Tror det är en liten sjukdom som börja smyga sig på igen. Men nyvaken och nybadad gick vi ut i Kalmarregnet och det var ju kul.. 
Vid två körde vi hem och ikväll har vi bara tagit det lugnt då vi alla mått lite smådålig. Jag har även läst ett par timmar, men det gick väldigt segt tycker jag.. Hoppas vi mår bättre imorgon, nu ska jag lägga mig bredvid en snarkande sambo som sovit sedan en timme....då är han verkligen inte pigg.

Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar