onsdag 13 november 2013

Kanske inget för mig

Idag när jag körde hem från jobbet och var tröttare av de tröttaste.. Kom jag på varför? Hela dagen har jag jobbar inne, suttit med chefen och gått igenom alla skyddsronder, skrivit på papper, klurar och funderar på lösningar och så renskrivit allt på datorn... Det här med att sitta inne en hel dag på kontoret, är kanske inte min grej.. Och så pluggar jag företagsekonomi :-/ hehe! Vi får väl se om det är något jag en dag kommer att jobba med.. Annars får jag väl öppna mitt egna fik ändå :-p då får man jobba men ändå hålla på med ekonomi. 

Tiden få utvisa, det är kanske en vannesak! Imorse började inte jag försen halv 9, så imorse hann T och jag mysa i soffan! Så här borde alla mornar vara <3 
Nu säger jag Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar