torsdag 15 maj 2014

All energi i världen, och där tog den slut!

Efter jobbet idag hade jag sån energi, lagade mat och direkt ut efter vi ätit. Anton hjälpte mig att få den andra odlingsbänken på plats och så var det bara att börja fylla den med jord. Och tillslut så va den full och ner med frön.. Så nu väntar vi på att spenat, rödbetor, morötter och purjolök ska börja sticka fram. Håller alla tummar och tår jag har. 
5 min innan jag va färdig med det kom solen fram och det blev så varmt och skönt. Så jag fortsatte med landbestyr. 
Grävt ner massa med lökar som ska bli fina blommor...nästa år..hm! Jaja, iår får jag plantera lite annat sålänge. Nu är det iaf gjort :-) 


Så va det bara lite jord kvar på framsidan i den gigantiska jordhögen. Hur vi nu ska få upp det? 😁 någon som har en sug? Jag har räfsat som en tok, men plötsligt tog all energi slut så jag gick in och duschade istället. 
Ja, jag skulle ha tränat idag oxå.. Men jag fick nog ändå ut ganska mycket när jag flyttade runt på jorden.. Phu! 

Nähe nu ska jag sova, känner mig så himla trött! Godnatt! 

IMORGON ÄR DET FREDAG 🎉🍷🍝 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar