onsdag 28 maj 2014

Fääärdigt

Vilken dag.. Badkaret kom och det gick fort att få på plats. Inga konstigheter för en ggn skull. Tog ungefär 2 min innan T hoppade i och skulle provsitta, medan han åt äpple ;-) 
Sen tog det ungefär 15 min till innan ongen satt och badade. 😝 haha, det va himla roligt och japp BLÖTT blev det, överallt. Detta kan ha varit en dålig ide. Haha! <3 

Och efter jobbet sålde jag vår ögonsten Emmaljunga City Cross. Kommer säkert ångra ihjäl mig den dagen det blir syskon. Men från och med imorgon tillhör vi Brio familjen istället. Fast vi kommer ändå ha kvar vår emmaljunga scooter S så helt lämnar vi inte. :-) ska bli roligt och se va Theo kommer tycka om den nya vagnen!  

Hämtade en liten leverans ikväll oxå, nu klarar jag mig denna helgen iaf! 
Och så lyxade vi till med go mat och dryck lediga som vi är imorgon ;-) 


Nu ska jag sova, har ikväll pysslat med en caketopper till en av doptårtorna på lördag. Resten tar jag imorgon. La mig oxå i badet en stund nu innan läggdags. Premiärbad för både mig och T.. :-) 
 
Godnatt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar