måndag 26 maj 2014

Mycket att göra, ingen att skicka

Usch kanske att jag borde sluta blogga ändå? Jag har blivit helt hopplös. Det har varit så mkt en tid här nu med sjukdomar, renovering, tider att pass och trädgårdsarbete.. Denna veckan har jag även lite tårtor att göra. Två doptårtor och en våningstårta till ett 2-års kalas. Jätteroligt men det kommer gå åt mkt tid, så bloggen är prio sist typ 😝. 

Har även fått för mig att vi ska byta vagn. Från emmaljunga till brio.. Så är det någon som vill köpa en väldigt fin city Cross -12 med åkpåse och skötvästa skicka ett mail. malin.gustavsson88@outlook.com

Grymt skön vagn men vi har ingen användning för två rejäla vagnar. Nu behöver vi en smidigare som tar lite mindre plats. :-) 

Igår var vi på Evedal och åt morsdagmiddag. Utanför fanns det massa hoppborgar och T älskade det. ÄLSKADE!!! 
Överallt och ingenstans. Precis genomsvettig efter 20 min 

Och så har vi även fått klart vårt badrum i helgen. Tjooho! På onsdag kommer badkaret sen är allt på plats oxå. Blev faktiskt mkt bra. Väldigt nöjda. Och oj vad utrymme det blev i skåpen. Till och med min nagellackssamling fick flytta in 😍 
Rensade lite och det var ju precis att alla fick plats. Hur bra som helst. 

Nä nu måste jag sova! Godnatt! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar