onsdag 7 maj 2014

Det blev. VÄRRE

Alltså idag. HERREGUD säger jag bara. Ja jag har haft sån träningsverk att jag knappt kom ner för trappen imorse och ännu värre är det upp. Phu! Det har inte varit någon lek idag. Tror kanske eventuellt att detta platsar i min topp tre av värsta träningsverkar. Oj oj oj, jag skulle tränat in nya blocket i Stepen ikväll men nä jag fick hoppa över det. 
Få göra det direkt efter jobbet imorgon när Theo ändå är hos farmor och farfar. Då har jag ju det färskt i huvudet till kvällen oxå! ;-) 

Så istället fixade jag lite med organisering av mina bakgrejer. En superduktig tjej som har bloggen http://homemadebysara.se visade ett jättebra tips på vad man kunde förvara sina alla (typ miljoner) grejer i. FISKELÅDOR.. Hur smart är inte det?! 

Tog efter direkt och fick en leverans av chefen från Ullared. Woho, snygg är den oxå istället för en vanlig grön. Så slutar jag baka vet jag iaf att jag kan åka och fiska med Stil ;-) 

Lite till får ju rum, men jag hade nog behövt 1 till. :-) 
Så efter lite plock med detta fortsatte jag med en dekoration som jag tror kommer hamna på helgens tårta. 
Vad tycker ni?! 

Avslutade helgen med greys och nu blir det sängen.. Godnatt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar