onsdag 21 maj 2014

Morgon update

Ibland bara rusar dagarna iväg och det blir så sena kvällar att bloggen inte hinns med. I måndags vid hämtning på dagis va T geggig i ögonen..ny ögoninflammation, perfekt tajming när han varit frisk från öroninflammation i fyra dagar. Usch för dessa sjukdomar. 
Men idag är A hemma med T för han kände sig inte heller pigg. Hoppas bara jag slipper detta.. Har försökt hålla mig hemifrån :-p träning i måndags, step-pass igår och ikväll ska jag på fotbehandling hos fina Maggan (ska bli så kul att få träffas och prata lite, saknar henne så mkt på jobbet) Efter det är de möte inför hösten med träning är livet. 
Fullspäckad vecka. Men det är ju bara härligt.. Måste sätta mig och göra en beställning på marsipan oxå. Två veckor kvar till tårthysterin.. Men det ska bli roligt! 
Igår fick mina plantor inför sommaren flytta ut i växthuset, hoppas de överlevt natten ✊ hoppas på det! 

Nehe nu är det dags för jobbet! 
Ha en trevlig dag i det fina vädret! 
❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar