onsdag 14 maj 2014

Kanske nästa helg...

Äntligen börjar badrummet ta form. Idag blev mattan klar, bara rörmokarn och elektriken kvar. Och lite smått och gått från oss som målning, foder och lister. Längtar så och nästa helg är det troligen helt färdigt. Längtar så jag dör lite. Ååå! Äntligen, det ända med hela huset som jag verkligen verkligen längtat efter att få fixa iordning. Nästa projekt blir väl altanen, men det få vänta ett par år till. :-)

Idag fyller min fina unga mamma år! <3 världens bästa om jag få säga det själv! 
 
Ikväll har jag varit inne och ätit med Jessica på stars'n stripes. Vi babblade på i tre timmar. Det känns konstigt att inte jobba tillsammans längre men det är roligt att vi fortfarande håller kontakten. Verkligen en superbra kväll. 

Idag har T varit feberfri så imorgon är det dagis som gäller och jag få äntligen jobba. Det är lite segt att gå hemma utan att Kunna hitta på något. :-) 
Nu ska jag sova! Godnatt! 

Guunda guuunga är roligt!!! :-P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar