söndag 11 maj 2014

Babyshower i pastell och trädgårdsfix


Idag hade jag en till tårtleverans, babyshower. Innehöll ljusa bottnar, mörk/mjölkchokladsmousse, passionscurd, vitchokladmousse och skivade jordgubbar. 

Mums, jag önskar verkligen att jag själv hade fått smaka denna kombination. Hoppas verkligen dom gillade den :-) 


Ränderna kanske inte riktigt blev som jag tänk men den blev ändå ganska söt. :-) 

Sen har resten av dagen bestått av trädgårdsarbete för min del. Förra helgen gjorde A odlingsbänkar och i torsdags kom jorden. Så ja, två projekt av tre är färdiga. Så gott som. Ska självklart i mer blommor i landet men det få bli under veckan. :-) 
Grävde upp alla jordgubbsplantor och satte om dom i ena bänken. Hoppas på många fina och goda jordgubbar denna sommaren som ej är maskuppätna.
Va verkligen jätteskönt väder ute oxå! 

Och nu på kvällen firade vi såklart lite ;-) 
Min största last i livet ;-) 

Godnatt! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar