måndag 3 augusti 2015

Äntligen

Första dagen på sista semesterveckan kommer det äntligen en riktigt sommardag. Vi har haft det så jäkelsen bra idag. <3 Theo har äntligen fått bada i sin nya pool han fick i födelsedagspresent. Jag har fått ligga på solstolen (iaf en halvtimme som längst) ,bättre än inget liksom ;-) samtidigt har vi fått saker gjort. Ungarna vaknade 6.20 imorse (inte ok) men då han jag städa övervåningen innan frukost. Vi har träffat halva gänget av skåningarna som kom igår <3 ville tog en lång sovstund så jag hann plocka iordning. Där emellan blev det bad, fotboll och lek. Lunch. Rensade ogräs och vattnade. Fika. Bad igen och jag tvättade av vagnarna som ska med imon. Theo sprang in till Gun-Britt och va där 40 min. Då städade A ur bilen medan Jag och Ville (i bärsele) dammsög nedervåningen. Anton började med kvällsmaten, Theo sprang in till grannpojken och spelade fotboll. Jag och ville var uppe och packade. 

Plötsligt hade vi hunnit med allt vi skulle göra ikväll PLUS att vi hade haft en helt underbar dag på vår fina baksida. (Den är aldrig så fin som när solen skiner...eller om det är massa snö på den OCH solen skiner) ;-) 
Hur som helst blev det en lugn kväll med Lotta på Liseberg ;-) haha! Laddar inför onsdagens besök. 

Imorgon åker vi tidigt, bäst att sova! 
Tjingeling! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar