söndag 16 augusti 2015

Helgen

Likabra jag kör ett inlägg nu för ikväll kommer jag troligen somna tidigt! ;-) igår kom mamma efter frukost, medan T och A var iväg och fiskade kräftor. Många blev det och tanken var att vi skulle ha lite mys med mamma på kvällen när Anton kommit hem från matchen. 
Men som jag skrev igår blev inte helgen riktigt som det var tänkt då mamma inte var riktigt piggelin. Så hon fick köra hem och jag tog med barnen ner till Emmas familjs lilla vik där emma, Emilia och Elin befann sig. Jättemysig blev dagen och på kvällen körde vi lite kräftskiva med Emma, Emilia och Freddan! <3 blev en kanonkväll! Dom där knasungarna orkade leka och härja tills klockan va halv 11. Ville där emot fick sova vid halv 8. 

Idag fick vi sova till strax efter 8, sen har vi varit ute hela dagen. Men om det ändå hade kunnat sluta blåsa. Så irriterande! På eftermiddagen åkte vi till Kronobergs slottsruin och åt glass. Eller killarna, jag tog en paj :-p 






Jaha..imorgon börjar allvaret? Hade jag tänkt. Ska iaf inte göra tunnbrödsrullar och dra till Öland ;-) vad jag vet! (Haha) 
Nu sover Theo, då kan dagens ihopplockning börja! Grannpojken har varit här inne och lekt så typ allt är en ända röra. Tjohoo! Skönt att veta att man har nått att göra så man slipper ta det lugnt i soffan :-p 

Tjingeling! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar