onsdag 12 augusti 2015

Så värt de!

Idag har BÅDA våra killar visat mindre bra sidor till och från. Men vi har ändå haft en bra dag, trotts mest tjat om olika grejer från ettan och trötthets gnäll från tvåan (som endast sovit 40 minuter på hela dan) Men vi har varit på promenad med Egon och stannade en stund vid lekparken! 
Sen blev det bad för den med päls som va dövarm. Vi andra hoppade badandet! 
Och när lilla V väl somnade till 25 minuter smet vi andra tre upp i blåbärsskogen och plockade ihop till en paj. Lyx att ha så nära så man bara behöver ta med babyvakten istället för sovande barn till skogen ;-) Theo plockade som vanligt typ 10?! Bär sen äter han upp de. Ingen mening att ta med han upp egentligen haha! Ändå skulle han "smaka" från pajen! 

Vid halv fem tiden kom Anton hem och ikväll har även mormor och mamma varit här <3 älskar att ha min familj hos oss. Önskar det kunde vara så minst en ggn i veckan! Saknar verkligen att kunna träffas när som helst! 

När de åkt hem och A va på träning satte jag mig med detta underbara.... 
Underbart gott, men så sjuuukt tråkigt att rensa. Världens bästa farfar, går hemifrån 1 timme och kommer hem med 24 liter kantareller. Han kunde ju bli rik...men han ger det till mig <3 
Anton satt igår kväll, jag ikväll och imorgon tar vi ett ryck båda. Ändå har vi kanske gett bort 10 liter. Det är en evighetsprocess. ;-) 

Så är det, Tjingeling! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar