fredag 14 augusti 2015

Det behöver inte vara så jäkla perfekt hela tiden!

Känner mig som döden själv... Måste lägga mig. Dagen har varit..tung! En unge med tandsprickning och en i trotts. Tur Anton kom hem lite tidigare från jobbet! 
👆🏼 dagens sanning när man försöker laga mat. Phu! Ville tappade snabbt koncentrationen och började gnälla igen dock... Extra roligt att fixa mat då, inte ett dugg stressande! Detta är livet med två barn, säger andra annat ljuger de troligen..eller har de bara ett barn hemma ;-p (mahaha) 
Ville är väldigt snäll för det mesta, men även han har sina dagar då inget passar. Vilket jag är helt övertygad om att alla barn har. Där emot finns det massor av mammor där ute som aldrig skulle erkänna det..desto roligare tycker jag! :-p 

Godnatt... Jädrans mygg bara dök upp, då kan ju inte jag sova. 
Men nu "sover" myggan oxå ;-) (-"för man får inte säga död mamma") 

Tjingeling! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar